ДПА з хімії 11клас Державна підсумкова атестація з хімії проводиться за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з хімії. 11 клас» (авт. Дубовик О.А. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).
Збірник містить 20 варіантів атестаційних робіт. Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.
Кожний варіант складається з чотирьох частин, що відрізняються складністю завдань. У кожній частині наведено завдання різної форми, які охоплюють різні розділи навчальної програми. Серед них: завдання в тестовій формі (завдання з вибором однієї або кількох правильних відповідей, завдання на встановлення відповідності, завдання на встановлення правильної послідовності), завдання відкритої форми (наприклад, завдання на відтворення генетичного зв’язку між класами неорганічних і органічних сполук; на складання рівнянь окисно-відновних реакцій та електронних балансів до них, реакцій йонного обміну в молекулярній та йонній формі); задачі різних типів, які передбачають розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу (пропонуються типи задач, що передбачені навчальними програмами з хімії для загальноосвітніх навчальних закладів).
У залежності від того, на якому рівні змісту учні вивчали хімію, вони виконують завдання різних частин за відповідний час:
Збірник містить 20 варіантів атестаційних робіт. Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.
Кожний варіант складається з чотирьох частин, що відрізняються складністю завдань. У кожній частині наведено завдання різної форми, які охоплюють різні розділи навчальної програми. Серед них: завдання в тестовій формі (завдання з вибором однієї або кількох правильних відповідей, завдання на встановлення відповідності, завдання на встановлення правильної послідовності), завдання відкритої форми (наприклад, завдання на відтворення генетичного зв’язку між класами неорганічних і органічних сполук; на складання рівнянь окисно-відновних реакцій та електронних балансів до них, реакцій йонного обміну в молекулярній та йонній формі); задачі різних типів, які передбачають розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу (пропонуються типи задач, що передбачені навчальними програмами з хімії для загальноосвітніх навчальних закладів).
У залежності від того, на якому рівні змісту учні вивчали хімію, вони виконують завдання різних частин за відповідний час:
Рівень змісту
|
Частини атестаційної роботи
|
Час виконання
|
Рівень стандарту
|
Перша, друга
|
90 хвилин
|
Академічний рівень
|
Перша, третя
|
90 хвилин
|
Профільний рівень
|
Перша, третя, четверта
|
120 хвилин
|
Під час роботи учні не можуть користуватися додатковою літературою (таблицями, посібниками тощо), оскільки всі необхідні довідкові матеріали містяться у збірнику. Для проведення обчислень учням дозволяється користуватися калькулятором.
Збірник завдань для державної підсумкової атестації з хімії. 11 клас(авт. Дубовик О.А.) 2012рік
ДПА з біології 11клас
Державна підсумкова атестація з біології проводяться в письмовій формі за завданнями з навчального посібника «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з біології. 11 клас» (авт. Данилова О.В., Данилов С.А. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).
Збірник складається з двох модулів. У першому модулі міститься 20 варіантів атестаційних робіт. Кожний варіант атестаційної роботи включає 30 завдань, зміст яких відповідає навчальній програмі з біології для 10 – 11 класів академічного рівня та рівня стандарту. Атестаційна робота крім завдань у тестовій формі з вибором однієї правильної відповіді включає розрахункові задачі з екології, задачі з молекулярної біології та генетики.
Другий модуль включає завдання практичного спрямування, які виконуються лише учнями профільних класів.
Учні які вивчали біологію на академічному рівні і рівні стандарту виконують 30 завдань атестаційної роботи протягом 90 хвилин.
Учні які вивчали біологію на профільному рівні виконують 30 завдань атестаційної роботи і одне завдання з другого модуля протягом 120 хвилин.
Варіанти атестаційних робіт добирають загальноосвітні навчальні заклади: для кожного класу не менше десяти варіантів атестаційних робіт з першого модуля і не менше чотирьох варіантів завдань з другого модуля.
Відповіді учень оформлює на бланку, зразок якого наданий в збірнику. Відповіді на завдання з розгорнутою відповіддю оформлюються на аркушах із штампом навчального закладу.
Критерії оцінювання кожного типу завдань, таблиці переводу набраних балів у 12-ти бальну систему подані у пояснювальній записці до збірника.
Під час роботи учні не можуть користуватися додатковою літературою (таблицями, посібниками тощо), оскільки всі необхідні довідкові матеріали містяться у збірнику. Для проведення обчислень учням дозволяється користуватися калькулятором.
Збірник завдань для державної підсумкової атестації з біології. 11 клас (авт. Данилова О.В., Данилов С.А.); 2012рік
Комментариев нет:
Отправить комментарий